چه ارزش GFR از 35 ابزار در بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مقدار GFR از 35 ابزار در بیماری های کلیوی؟ GFR یکی از شاخص عملکرد کلیه است، از ارزش آن ما می توانیم دانم که چگونه به خوبی کلیه است. در درمانگاه، GFR 35 به معنی باقی مانده 35 درصد عملکرد کلیه می تواند به طور معمول کار وجود دارد، و در حال حاضر این بیماری در مرحله 3، تقریبا مرحله 4 (کمتر از 30٪) است.

GFR چیست؟

GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) اندازه گیری که چگونه به خوبی کلیه های شما فیلتر ضایعات از خون شما است، و می توان آن را از یک اندازه گیری کراتینین در خون شما را برآورد.

GFR، میزان فیلتراسیون گلومرولی، بهترین ارزش برای نشان عملکرد کلیه است. دانستن GFR یک دکتر خود را برای پیدا مرحله خود را از بیماری های کلیوی کمک می کند. این مهم است که برای پزشکان به ایجاد یک طرح درمان مناسب، به دلیل مراحل مختلف نیاز به درمان متفاوت است.

به طور کلی، بدون کنترل خوب مرحله 3 بیماری کلیه خواهد شد به مرحله 4 یا 5 به سرعت در حال سقوط. اما با کمک درمان مناسب و به موقع، عملکرد کلیه شاید بهبود یافته است،

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه؟

رژیم غذایی مناسب نقش مهمی در درمان بیماری کلیه ایفا می کند، آن را نه تنها می تواند عملکرد کلیه از آسیب بیشتر محافظت اما همچنین می تواند اثر درمانی از درمان افزایش می دهد. اما اگر شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه و یا درمان بیماری های کلیوی، شما باید یک درمان مناسب را پیدا کرده و آن را به موقع.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی به طور گسترده ای استفاده می شود، می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه های تعمیر بافت کلیه آسیب دیده و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. برای افرادی که در مراحل اولیه این بیماری هستند، آنها ممکن است فرصتی برای معکوس بیماری خود و بازگشت به زندگی عادی داشته باشد.

ارزش GFR از 35 به معنی بیماری در حال حاضر در مرحله 3 و باقی مانده 35 درصد عملکرد کلیه به طور معمول می تواند کار، پس از آن باید فورا اصلاح شود وجود دارد. اگر شما هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه خود نیاز دارند، انجام مردد به دکتر آنلاین ما مشورت نمی کند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/ckd-basics/3950.html





:: برچسب‌ها: اصول CKD، GFR 35، بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: